1. Начало
  2. SEO оптимизация

SEO оптимизация за сайтове

Един от най-честите въпроси, които нашите клиенти задават е: Какво е SEO оптимизация и как работи?

SEO е съкращение, което означава оптимизация на Вашия сайт с цел по-добро класиране при търсене от потребителите. SEO включва определени промени по дизайна, съдържанието и кода на Вашия сайт. Целта е да бъдете по-привлекателни за търсачките и те да покажат сайта Ви в предните резултати от търсенето.

Факторите, които имат значение за класирането Ви са много, но основният процес не е труден за разбиране.

Търсачките се опитват да осигурят най-добрите и качествени резултати, когато потребителите търсят. За да направят това, те обхождат различните уеб сайтове, за да знаят какво има в тях. Търсачките сканират сайта, за да определят колко лесно се навигира и чете в него, колко информация съдържа, как е структуриран и на база на това подреждат сайтовете в списъци. Когато потребителите търсят нещо, търсачката предлага резултати от тези списъци.

Има много предимства за Вашия бизнес, когато правите SEO за сайта си. Колкото оптимизацията е по-добра и пълна, толкова това ще помогне да достигнете до повече потенциални клиенти и ада ангажирате все по-големи аудитории.

Фактори, които оказват влияние за по-доброто позициониране на Вашия сайт.

Гигантът Google никога няма да предостави точния алгоритъм, който използва за класиране на сайтовете. Ние, обаче, имаме разбиране за част от факторите, които влияят върху класирането на сайтовете в резултатите на търсещите машини.

Фактори, които оказват влияние на SEO:

1. Писане на съдържание

Съдържанието е ефективно както за привличане на търсачките, така и за близка връзка с посетителите на сайта Ви. Колкото по-качествено и подходящо е съдържанието в сайта, толкова по-вероятно е търсачките да Ви класират по-напред в резултатите. Когато съдържанието е ангажиращо и ефективно, посетителите ще прекарват повече време в сайта. Така те генерират трафик, а търсачките разбират, че сайта е полезен и го показват напред в резултатите. Колкото е напред в резултатите сайта, толкова повече потребители го виждат и посещават. И така колелото продължава да се върти.

Ето няколко типа съдържание,  което може да бъде полезно за сайта Ви:

  • Блог публикации и статии
  • Съдържание в социалните медии
  • Електронни книги
  • Ръководства и уроци от типа "Как да"
  • Видеа и аудио записи
  • Инфографика или друго визуално съдържание

Важно нещо, което трябва да се използва при създаване на съдържание за сайта са ключовите думи (единични, къси фрази и дълги фрази, структурирани в семантични ядра). Когато се създава съдържание около ключовите думи, се подобряват шансовете за класиране на сайта в резултатите от търсене.

Също така е важно колко често се създава съдържание в сайта. От една страна това влияе върху посещенията (пряката връзка с посетителите, които създават навик да посещават сайта), а от друга има отношение към честотата на обхождане на сайта Ви от ботовете на търсачките.

2. Скорост на зареждане

Бързината на зареждане на сайта Ви е от изключителна важност за доброто класиране в резултатите за търсене. Сайта трябва да се зарежда бързо както за десктоп версия, така и за мобилна версия. За да се постигне добра скорост на зареждане, трябва да се обърне внимание на следните неща:

  • Оптимизиране на изображенията
  • Правилни формати за изображенията
  • Минифициране на файлове от типа .css, .js, .html и подобни на тях
  • Компресиране на файлове
  • Отложено зареждане на файлове, за които това е възможно

Параметрите, от които зависи скоростта на зареждане може да изследвате с различни инструменти за оптимизация. Също така може да заявите ОДИТ НА ВАШИЯ САЙТ при нас. Одита представлява анализиране на сайта и предоставяне на резултатите от анализа под формата на доклад. Времето за изпълнение е от 2 дни до 3 дни след заплащане на сумата, която се равнява на левовата равностойност на 100 EURO (100 евро).

Одита включва:

Анализ на информацията за сайта Анализ на информацията за сайта и потребителските групи, подадени от собственика му.

Анализ на търсенето и използаните ключови думи Анализ на търсенето и използаните до момента ключови думи.

Анализ на конкуренцията Анализ на конкуренцията.

Релевантност на сайта към търсенето Релевантност на сайта към търсенето и потребителските групи.

Анализ на трафика Анализ на трафика.

Технически одит Технически одит.

On-page оптимизация On-page оптимизация.

Анализ на връзките към сайта Анализ на връзките към сайта.

Проверка за наказания от търсачките Проверка за наказания от търсачките.

Подготовка на доклада Подготовка на доклада.

ЗАЯВКА ЗА ОДИТ НА САЙТ