Как да изпратите персонализирани коледни пожелания на своите клиенти

от INFINITY BG-MEDIA GROUP
Как да изпратите персонализирани коледни пожелания на своите клиенти

Как да поздравим нашите клиенти за Коледа – с няколко стандартни коледни изречения или да им изпратим персонализирани коледни пожелания. И въобще могат ли да бъдат коледните поздравления част от комуникацията с нашите клиенти?

Да, могат и са необходими, но само ако го направим по специален начин.

Коледа наближава. Вън и вътре започна да става все по- коледно. Зимата напомни за себе си, като ни дари с бял, пухкав сняг, магазините вече са отрупани с коледни лакомства, а електронната ни поща се препълва с имейли за коледни промоции и намаления.
Време е и за коледните картички, които в нашия дигитален свят вече се пишат онлайн.
Това обикновено са обичайните стандартни фрази с коледни поздрави, бързо и лесно доставени до огромен брой получатели.
Със сигурност е ефикасно и спестява време, ако искате да изпратите много имейли с коледни пожелания.
Но какво да кажем за специалните бизнес контакти? Тук си струва да изпратите личен коледен поздрав в края на годината.

Защо е важно да поздравим клиентите си за Коледа

Някои предприемачи смятат, че е важно да изпращат на клиентите си имейли, само когато имат някакви промоции. За тях писането на имейл, който не е промоционален е само досадно задължение.
Коледните картички могат да имат много символична сила. Така че поздравът не е само форма на любезност и уважение.

 

Какво значение имат умело поднесените коледни поздрави на клиентите

• За опресняване на контакти и напомняне за първата среща
• Близки бизнес партньори: изразяване на благодарност за доброто сътрудничество и задълбочаване на контакта за следващата година

• При важни бизнес партньори: За да напомните за ефективната съвместна работа и да покажете, че искате да си сътрудничите и в бъдеще

• При нови колеги: Да покажете на новодошлия в екипа, че е добре дошъл и оценяваме, че ще работим заедно. Това насърчава отборния дух.

Като собственик на бизнес е важно да развивате контакти с клиентите.
Какъв по-добър начин има за това от сърдечен, чисто човешки поздрав?
Да бъдем честни: Вас какво би Ви трогнало повече – писмо, написано специално за Вас и малък жест или стандартизиран автоматизиран имейл?

 

Как да превърнем формалния поздравителен имейл в оригинално лично коледно докосване

Как да изпратите персонализирани коледни пожелания на своите клиенти

Когато става въпрос за текста за коледната картичка, много податели изведнъж използват прекалено официален език.
Ако преди това сте използвали неофициални обръщения в комуникацията с клиентите си, поздравът внезапно изглежда далечен и недостъпен.
Много от нас просто не успяват лесно да нацелят правилния тон.
Изкуството на оригинален коледен поздрав на бизнес ниво е да бъдете делови и професионални,
но да не губите личния хумор и чар.

• Персонализирайте приветствието и поздравяването, за да се обърнете директно към получателя.
• Ако е възможно, пишете на ръка и изберете пощенска картичка. Действа по-лично и топи дистанцията по-бързо от обичайните печатни.
• Въведението предполага малко шега в предколедния сезон
• Включете в едно изречение и съвместното сътрудничество. Благодарете поотделно за стойностите, които укрепват връзката най-много, например сплотеността в стресови ситуации.
• Ако искате да сте по-креативни, можете да разкажете и собствената си коледна история. Тя може да е измислена, но да включва християнските ценности на празника. Другият вариант е да останете на бизнес ниво и да отнесете поздрава само до общия бизнес напредък.
• Използвайте игра на думи. В зависимост от индустрията можете да включите лица „от кухнята“ или да персонализирате типичните поздрави, например ако става дума за авто къща вместо „Честита Нова година“ да поздравите с „На добър път в Новата година!“. Ако говорим за по-консервативна индустрия, подходящи са и цитати от известни личности.
• Изберете подходящ мотив, който придава на вашия текст допълнителен израз. Това, което винаги е подходящо, са снимки за коледното настроение. Може би ще изровите и съвместна снимка с професионалния контакт, която би била подходяща за картичката.

 

Как да поздравим клиентите за Коледа, ако не сме по писането

Не Ви бива в писането? Няма проблем. Вместо безличен поздрав винаги можете да заложите на коледен жест под форма на символичен подарък- израз на специално внимание и отношение към клиентите.
Разбира се, има някои доставчици в мрежата, където можете да закупите и брандирате подаръци за клиентите си.
Много по-хубаво е обаче, когато изберете нещо малко, което намеква за общото сътрудничество или изразява стойността на всеки получател.
Копирайтерът, който осигурява на компанията ни свежи текстове и пикантни заглавия, може например да се зарадва на специална писалка.

А когато нямаме време?

Идеята да персонализираме коледните поздрави е чудесна, но на практика може да бъде истинско предизвикателство.
Ако имате дълъг списък с хора в професионалната среда, които искате да поздравите, ще Ви бъде по-лесно да направите шпагат, отколкото да напишете ръчно всички коледни картички.
В такъв случай ще е много по-полезно да направите списък и да разпределите клиентите по групи.
Десетте най-важни контакта получават ръчно написана картичка, всички останали имейл, който също може да включва личен подпис.
Сега съществуват различни техники, които правят това възможно.
Изпращането на дигитална коледна картичка също е вариант за проява на внимание към клиентите.
Със сигурност има много начини да направим клиентите си щастливи. Няма значение какъв начин за персонализирано коледно пожелание ще изберем – важното е, че сме докоснали сърцата им.Как да изпратите персонализирани коледни пожелания на своите клиенти

Напишете коментар

Търсене за
Популярни етикети
Търсене за
Популярни етикети

Предпочитания за поверителност

Необходими бисквитки

Тези "бисквитки" служат за правилното функциониране на сайта и не могат да бъдат изключвани.

wordpress_xxxxx, wordpress_logged_in_xxxxx, wordpress_test_cookie, PHPSESSID, wp-settings-xxxxx, wp-settings-time-xxxxx, comment_author, comment_author_email, comment_author_url

Бисквитки за анализ

Тези бисквитки служат за анализ на Вашите активности в сайта ни и са свързани с Google Analitycs.

_ga, _gid, _gat

Информативни бисквитки

Тези бисквитки служат за да получавате информация какви бисквитки използваме и позволяват да включвате или изключвате пакети от тях.

roundcube_cookies,roundcube_sessauth,roundcube_sessid,gdpr[allowed_cookies],gdpr[consent_types]